jubileumslogo-2024-fullt%20navn
Hvorfor velge oss >
Om Fornebuklinikken
Før og etter operasjonen >
Plastisk kirurgi - før og etter operasjon

Belotero

Over tid begynner huden din å miste naturlig forekommende komponenter som kollagen, elastin og hyaluronsyre (HA), noe som gjør den mer utsatt for å utvikle dype linjer og rynker.

Belotero Balance® (+) virker under huden din for å myke opp linjer og rynker.
Julie
Julie Svenneby-Arvnes
Fagansvarlig kosmetisk sykepleier
Bestill konsultasjon >

Hva er BELOTERO BALANCE® (+)?

BELOTERO BALANCE er en filler spesialutviklet til området rund munnen. Den gir en midlertidig bedring av hudkvaliteten i området. Den løfter linjer og rynker, samtidig som den er myk, smidig og bevegelig.

Har du spørsmål? Ta kontakt med oss >
_BAW5974

Hvem bør ikke bruke BELOTERO BALANCE?
Gravide og ammende skal ikke behandles med Belotero Balance. Har man allergi for Zylocain skal man heller ikke behandles.

Hva er den viktigste informasjonen jeg bør vite om BELOTERO BALANCE?
Ved injeksjon av fillere er det alltid en risiko for blåmerker og hevelser. Dette Er er vanlige og ufarlige komplikasjoner. Av de sjeldnere og mer alvorlige komplikasjonene har vi faren for infeksjon i innstikksområdet, og faren for å treffe et kar og lage en okklusjon i dette.

Du skal ikke bruk BELOTERO BALANCE hvis du har en hudbetennelse eller en hudinfeksjon. Ikke bruk BELOTERO BALANCE før infeksjonen er helbredet.

Etter behandling med BELOTERO BALANCE skal du unngå:

• anstrengende aktivitet
  • omfattende sol- eller varmeeksponering
  • antiinflammatoriske legemidler
  • berøring av det behandlede området samt påføring av sminke/make-up.
Eksponering for noe av det ovennevnte kan forårsake midlertidig rødhet, hevelse og/eller kløe på injeksjonsstedet.

Hva bør jeg informere min kosmetiske sykepleier om før injeksjoner med BELOTERO BALANCE?
Informer din behandler dersom du tar medisiner som NSAID eller eller blodfortynnende. Disse legemidlene kan gi deg økt risiko for blåmerker eller blødninger på behandlingsstedet. Fortell også behandleren din dersom du har en hudreaksjon som forkjølelsessår, cyster, kviser, utslett, elveblest eller en infeksjon. Behandling med BELOTERO BALANCE bør utsettes til reaksjonen forsvinner. Det er videre viktig å informere oss om du tar medisiner som påvirker immunforsvaret ditt.

Hva er de vanligste bivirkningene man har sett med BELOTERO BALANCE?
De vanligste bivirkningene sett i kliniske studier med BELOTERO BALANCE var hevelse, blåmerker, rødhet, herding av huden, smerte, endret farge eller kløe. Andre bivirkninger som har oppstått i kliniske studier av BELOTERO BALANCE inkluderer hodepine, hevelse på siden av nesen, moderat forkjølelsessår, nummenhet i leppene og tørrhet i leppene. Bivirkningene var ofte milde til moderate og forsvant ofte innen 7 dager.

BELOTERO BALANCE gir normal bevegelse og ansiktsuttrykk. Injiserte områder føles også naturlige å ta på!

Fornebuklinikken_BAW_12
LURER DU PÅ NOE OM BELOTERO?
Ta kontakt på 67 11 54 22
info@fornebuklinikken.no
Bestill en uforpliktende konsultasjon for Belotero
GÅ TIL BESTILLING